2010-08-05

Snart en vecka på jobbet

Snart har jag jobbat i en vecka efter semestern. Hunnit med en del arbete som ligger och väntar tex rensa datorn/usb-minnet på kort, skrivit schema mm.
Något som jag hoppas ska ge resultat är att jag cyklat 1,1 mil varje dag utom idag då det blev 2,2. Imorgon blir det 2,2 mil igen då jag cyklar till och från jobbet. Nästa vecka blir det också så. Ska sedan försöka cykla nån dag i veckan sen. Om inte annat kan jag cykla till stallet det blir ca3 mil tur o retur. Jag vill verkligen få bort alla onödiga kilon utan att hålla på med pulver o skit!
Snart har även min äldsta dotter varit utan godis hela sitt sommarlov. Bra gjort stumpan!

1 kommentar:

  1. Det är inget fel på pulver! :) Jag kör massor av proteinpulver och hård träning. Mår bra! Fast en sådan där Naturdiet/Nutrilett/Allevo/Xtravaganza diet med enbart pulver ger jag inte mycket för.

    SvaraRadera